Klacht Teyler Apotheek Bv: Declaratie mondelinge uitleg 1e gebruik medicijnen

Bram

Voor het ophalen van een doosje Diclofenac wordt mij €6,36(eigen risico) in rekening gebracht voor een uitleg over het medicijn. Nu heb ik in de gezondheidszorg gewerkt, waar ik medicijnen uitdeelde, waaronder Diclofenac. Hier hoef ik dus echt geen uitleg over!! Dat mij ongevraagd werd meegedeeld het medicijn na het eten in te nemen, beschouw ik sowieso niet als uitleg, maar hiernaast was dit dus overbodig. Dat ik voor dit ene zinnetje €6,36 moet betalen, bijna net zoveel als voor het medicijn zelf, stuit mij enorm tegen de borst. Ik heb al mijn verzekeraar gebeld en zij zeggen dat de apotheek gerechtigd is dit te doen. De verzekeraar heeft hier ook nog kosten aan gehad, het is echt te belachelijk voor woorden!

geld terug en dat dit in de toekomst van tevoren gezegd wordt voor er uberhaupt aan te denken het in rekening te brengen. Op deze manier is het een melkkoe, ongevraagd 1 zinnetje zeggen en voila, €6,36 verdiend! Benieuwd hoeveel er op deze manier verdiend wordt in ons land....

Wij vinden dat Teyler Apotheek Bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Teyler Apotheek Bv?