Klacht Thalys: Gekochte kaartjes voor de Thalys

Corinnejaquet

Ik heb in de maand mei twee kaartjes besteld via thalys.com
Deze kaartjes waren toen heel goedkoop omdat de Thalys die dag 20 jaar bestond.
Omdat de verkoop van de kaartjes razendsnel ging moest ik snel handelen, hierbij is in de gauwigheid waarschijnlijk iets mis gegaan. Op mijn tickets die betaald en al zijn staat namelijk dat ik deze moet afhalen bij een loket in Frankrijk. Dit is onmogelijk aangezien ik in Nederland woon. Via thalys.com, sncf.com en ns international heb ik verschillende telefoontjes gepleegd met de vraag of iemand mij kan helpen. Maar niemand kan deze transactie veranderen laat staan vinden in het systeem. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik wil mijn tripje naar Parijs niet annuleren en ik wil ook geen nieuwe treinkaartjes kopen omdat deze veel duurder zijn nu de actie niet meer geldig is.

In afwachting van uw reactie.

Corinne Jaquet

Ik hoop dat jullie in contact kunnen komen of mij kunnen doorverwijzen naar de juiste persoon of instantie, die mij wel kan helpen met het omwisselen van deze treintickets. Zodat ik en mijn vriendin alsnog naar Parijs kunnen met de tickets die wij hebben gekocht via thalys.com

Wij vinden dat Thalys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!