Klacht Thalys: Klacht over de onprettige reis en respectloos personeel

Yell

Wij zijn gister door een medewerker van de Thalys zonder pardon de trein vanaf Parijs naar Amsterdam uitgezet, toen bleek dat ze op ons reserveringsnummer, geen tickets kon vinden. Ze wilde niet luisteren naar ons en niet zoeken naar een oplossing en niet telefonisch in gesprek met de ANWB, die wij toen aan de lijn hadden. We werden in de stromende regen gezet met 5 stoffen tassen en we moesten aan de kant gaan voor de andere passagiers. Doordat wij besloten naar een andere ingang te rennen, omdat de trein al bijna vertrok en gelukkig daar de treinmanager troffen die wel de telefoon wilde aannemen, mochten we toch de trein in. Echter waren er geen stoelen meer en hebben we de gehele reis zittend op de grond bij de wc's en staand doorgebracht.
Echt bizar dat dit kan, na bijna 300 euro te hebben betaald. Wij willen hiervoor compensatie.

Wij willen compensatie voor de respectloze behandeling door de betreffende medewerkster (Maaike) en de zeer onprettige en oncomfortabele reis. Drie uur lang staan met bagage is geen pretje.

Wij vinden dat Thalys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Thalys?