Klacht Thalys: Vertraging

Klachtnummer
# 597311
Gebruiker
Editha
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste
We hadden vertraging van ruim 2 uur en tussen die tijd stonden we stil ergens en we moesten via een omleiding naar paris nord
En we kregen tussen die tijd geen drank aangeboden
En pas nadat wij 1 uur stilstond kregen wij te horen waarom
We willen compensatie want dit kan echt niet
Hopen u voldoende te hebben geïnformeerd
Vriendelijke groet
Editha Jozefa

Gewenste oplossing

Nachecken en we willen compensatie we moesten om 14:35 aankomen we kwamen pas 16:45+~

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Thalys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Thalys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen