Opgelost door The Bradford Exchange: 2x een herinnering gehad terwijl alles is geretourneerd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150227
Gebruiker
Heres
Datum
2 reacties

Details

De klacht


1e levering was een verkeerd artikel. 2e levering het goede artikel maar defect. Die heb ik ook terug gestuurd. Krijg een betalingsherinnering terwijl ik alles heb terug gestuurd. 2 keer moeizaam telefonisch contact gehad en 1 keer via de mail. Het telefonisch contact was heel slecht en afgemeten. Dus eigelijk regel het maar zelf via de web-site. En ook daar krijg ik geen gehoor, terwijl ik alletwee de verzendbewijzen van de teruggestuurde artikelen in mijn bezit heb! Dus bij deze HELP ik weet het ook niet meer. Het klantnummer is B7660441 fact.nr..14. B.v.d. C. Heres Hulkstraat 6 Den Helder phmheres@quicknet.nl

De oplossing

Geen herinneringen meer met elke keer een verhoging. En een bevestiging dat het allemaal in orde is

2 reacties

  1. Auteur
    The Bradford Exchange
    Datum
    Klacht hebben wij telefonisch besproken met klant Heres, is opgelost.
    Met vriendelijke groet
    The Bradford Exchange
  2. Auteur
    Heres
    Datum
    Hele snelle reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heres
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over The Bradford Exchange?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen