Klacht The Bradford Exchange: The Bradford Exchange houd zich niet aan beloftes

Klachtnummer
# 411618
Gebruiker
Ontroostbaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had bij The Bradford Exchange een Mickey Mouse 90 jaar sneeuwbal besteld en hiervoor € 89,00 aanbetaald.
Vervolgens ben ik door een Engels medewerkster gebeld dat ik naar keuze een nieuw Disney beeld KOSTELOOS mocht uitzoeken.
Als je hierover The Bradford Exchange aanspreekt dan ontkennen ze alles... er zou geen betaling verricht zijn terwijl de bank iets totaal anders aantoont, er zou geen beeld KOSTELOOS toegezegd zijn al met al een onbetrouwbaar bedrijf die het mooier maken dan het werkelijk is.
ZE ZEGGEN DAT IK ALS KLANT GEEN MEDEWERKING VERLEEN MAAR ZELF KOMT THE BRADFORD EXCHANGE DE GEMAAKTE BELOFTES DIE TEVENS OPGENOMEN ZIJN NIET NA.

[gemodereerd].

De oplossing

Ik eis van The Bradford Exchange dat zei mij het aan betaalde bedrag van € 89,00 terug storten op mijn (bank)rekening.
Ik ben verzocht als er binnen een week geen geld terug betaald is om aangifte bij de politie te gaan doen wegens diefstal en fraude.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Bradford Exchange is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Bradford Exchange?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen