Klacht The Corona Lab: ik zal mijn betaling volledig of deels terug willen krijgen

Klachtnummer
# 564167
Gebruiker
YG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een afspraak gemaakt voor een test en voor betaald.
Ik wilde de afspraak annuleren via de bevestigingsmail maar het leukte niet
Er waren veel problemen in de site.
Ik heb het bedrijf gebeld om te vragen of ik nog achteraf mijn geld terug kan krijgen.
Het antwoord was dat ik minimaal 24 uur van te voren moet de afspraak annuleren om mijn betaling terug te krijgen

De oplossing

Graag wil ik mijn betaling terug willen krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Corona Lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Corona Lab?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen