Klacht The Football Shirt Store: Bestelling is niet aangekomen.

Channah Osinga

Mijn shirt is niet aangekomen terwijl ik wel heb betaald. Ik heb al meerdere mails gestuurd over de status van mijn bestelling, maar heb tot op heden nog geen mail terug gehad.

Ik wil dat the Football Shirt store de status van mijn bestelling doorgeeft, zodat ik weet of mijn pakket al onderweg is naar mij of dat er iets mis is gegaan vanuit hun kunt met verzenden.

The Football Shirt Store
    Hallo Channah,

Bedankt voor uw bestelling en betaling. Uw bestelling is verzonden en zou volgende week bij u moeten zijn.

Met vriendelijke groet
    James
    Hi James,

Bedankt voor de reactie. Heeft u een track en trace code voor mij zodat ik weet wanneer mijn pakketje aankomt?

Groetjes,
    Channah
    Channah Osinga
    Er is nog steeds geen pakketje binnen gekomen, een week na de reactie van jou. Is er al iets meer bekend over mijn pakketje?
    Channah Osinga
    Nog steeds is mijn pakketje er niet, bijna een maand na de besteldatum. Eerst werd er niet gereageerd op mijn vragen over mijn pakketje. 11 december is er wel een reactie geplaatst op mijn klacht. Daarin staat dat mijn pakketje deze week binnen moet komen, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat het pakketje er morgen is. De vraag over de track en trace code wordt genegeerd. Gaat mijn pakketje überhaupt nog aankomen of word ik aan het lijntje gehouden?
    The Football Shirt Store
    Hallo Channah,

Een bestel-update en pakket-trackingnummer zijn naar u gemaild.

Met vriendelijke groet
    James
    Channah Osinga
    Bedankt voor de mail met de track en trace code!

Ook een klacht indienen over The Football Shirt Store?