Opgelost door The Football Shirt Store: geen levering én geen contact mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 538082
Gebruiker
Liesbeth
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Op 11 april bestelde ik een voetbaltenue. Na ruim een maand heb ik nog geen pakketje binnen. Als ik via de mail en via het contactformulier navraag doe krijg ik geen enkele reactie.

De oplossing

Ik wil heel graag dat mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd wordt en ik wil ook graag weten waar mijn bestelling nu is en hoe lang ik er nog op moet wachten.

9 reacties

  1. Auteur
    The Football Shirt Store
    Datum
    Hallo Liesbeth,

    Hallo Ralph,

    Er is een aanvraag ingediend bij het bezorgbedrijf met betrekking tot het pakket en er is een verzoek naar de fabriek gestuurd om een vervangende Bayern-kit te verzenden.

    Binnenkort ontvangt u een update per e-mail.

    Sorry voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet
    The Football Shirt Store Staff
  2. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Football Shirt Store, ik hoor niets meer van jullie! Alsjeblieft, zorg dat mijn zoon op tijd zijn verjaardagscadeau heeft! Dit allemaal hoeft toch geen 2 maanden te duren?!
  3. Auteur
    The Football Shirt Store
    Datum
    Hallo Liesbeth,

    Hieronder vindt u een officieel bericht van het postkantoor van herkomst.

    通知:近期E邮宝出现较多反复安检退回再发出的情况,时效延误较久,是因为疫情影响导致航班少,加上现在安检确实比较严,
    无法保证一次过安检成功

    再次通知各邮政渠道排仓排航班,邮局无法保证时效,发货前请跟客户沟通清楚 邮政渠道时效无法保证,以免后续产生纠纷,发货默认知悉,带来不便敬请谅解!

    Opmerking: de laatste tijd zijn er veel gevallen geweest waarin e-post werd teruggestuurd na herhaalde veiligheidscontroles, en de tijdslimiet is lange tijd uitgesteld, omdat de impact van de epidemie heeft geleid tot minder vluchten, en de veiligheidscontrole is inderdaad nu streng.
    Er is geen garantie dat de beveiligingscontrole in één keer zal slagen

    Breng alle postkanalen opnieuw op de hoogte voor het regelen en regelen van vluchten. Het postkantoor kan de tijdslimiet niet garanderen. Communiceer duidelijk met de klant voor verzending. De tijdslimiet van het postkanaal kan niet worden gegarandeerd om latere geschillen te voorkomen. De verzending is standaard bekend, en onze excuses voor het ongemak!

    Excuses voor het ongemak met deze Liesbeth, het lijkt het geval te zijn bij veel pakketten die in april worden verzonden.

    Met vriendelijke groet
    The Football Shirt Store Staff
  4. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Bedankt voor jullie reactie. Helaas heb ik geen vertrouwen meer in de goede afloop en wil ik jullie vragen om het betaalde bedrag van € 50,98 terug te storten op mijn rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Liesbeth
  5. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Zou u willen reageren op mijn laatste vraag? (over het terugstorten van het betaalde bedrag op mijn rekening)
    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groet,

    Liesbeth Morren
  6. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Zijn er meer mensen die leveringsproblemen ervaren bij The Football Shirt Store? Ik heb al tweemaal gevraagd om teruggave van het betaalde bedrag i.v.m. niet geleverde artikelen (2 maanden geleden besteld!) en krijg daar geen reactie op.
  7. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Dit is wat vermeld staat op de site:

    Let op: De verzending duurt ongeveer 10 dagen vanaf de verzenddatum.
    In zeldzame gevallen kan de levering tot 28 dagen duren.
    Neem contact met ons op als u uw bestelling niet binnen 28 dagen heeft ontvangen.

    Ik wacht inmiddels 56 dagen!
  8. Auteur
    The Football Shirt Store
    Datum
    Dat klopt Liesbeth. In deze zeer ongebruikelijke omstandigheid bevond uw bestelling zich tussen ongeveer 30 andere pakketten die door de veiligheidscontroles werden afgewezen en bij 2 gelegenheden in april en mei werden geretourneerd. Ik heb vernomen dat dit verband houdt met een pandemie. Ik zie nu dat volgens de tracking website het pakket op een vlucht naar Nederland zit. E-mail ons rechtstreeks thefootballshirtstore@fastmail.com en we regelen wat compensatie voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet
    The Football Shirt Store Staff
  9. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Oké, bedankt voor jullie reactie.
    Ik heb inmiddels gemaild i.v.m. compensatie.

    Mvg, Liesbeth Morren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn er samen uitgekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over The Football Shirt Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen