Opgelost door The Football Shirt Store: Niet bereikbaar, reageren niet op een mail

chappie70

Op 21-3-2020 een bestelling gedaan en gelijk betaald. Ivm veel klachten heb ik een mail gestuurd naar het bedrijf,maar ze reageren inderdaad niet. Ben nu ook bang dat ik mijn bestelling niet krijg.

Er zijn nu 2 weken om en heb geen idee wanneer ik mijn bestelling ontvang. Het minste wat ze kunnen doen is reageren. Ik bestel hier in iedergeval nooit meer iets.

chappie70
    Tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen. Als ik mijn bestelling niet krijg wil ik mijn geld terug. Slechtere service heb ik nog niet meegemaakt.
    chappie70
    Inmiddels ruim 3 weken voorbij en zoals verwacht nog steeds geen reactie.
    Dat een bestelling langer duurt dat zou kunnen, maar laat iets weten.
    Ik heb ook al 2 keer een mail naar dit bedrijf gestuurd, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Ik wil weten wanneer ik mijn bestelling krijg en anders wil ik mijn geld terug.
    Hallo Ruud,

De vluchten van China naar Nederland zijn vandaag, 14 april, hervat.

Er zal een pakket-trackingnummer beschikbaar zijn voor uw bestelling in de komende dagen.

Excuses voor het ongemak.

chappie70
    Hallo, fijn dat er inmiddels wel is gereageerd over de status van mijn bestelling.
    Ik ben benieuwd in de komende dagen of het verzonden word.
    COVID-19
    Houd er rekening mee dat een bepaald land, waaronder Nederland, lange vertragingen ondervindt in de bezorgtijd tot geannuleerde vluchten en een gebrek aan middelen om te bezorgen.

Nederland heeft de afgelopen week de vluchten vanuit China hervat en we zijn weer normaal aan de verzending. Helaas zijn deze vertragingen niet uit onze handen en vragen u om op dit moment geduld te hebben. Blijf Veilig!
    chappie70
    Blijkbaar is het nog niet verzonden, omdat ik nog geen tracking nummer gekregen heb.
    Hallo Ruud,

Uw bestelling is verzonden naar het onderstaande adres en zal de komende weken bij u zijn.

Ruud Streutjes
    Eikstraat 23
    BERGEN
    LIMBURG, 5854 HZ
    Nederland

Liverpool Voetbaltenue Thuis Keeper Lange Mouw 19/20 Kinderen - LFCKHKLS20 (€ 40,00) € 40,00
    Patches: WU + EPL + FIFA (+ € 6,00)
    Maat: 24: 9-10 jr = 135 - 145 cm
    Printen: # 1 A Becker (+ € 4,00)

Nogmaals bedankt voor je geduld tijdens deze moeilijke periode.

chappie70
    Bedankt voor de info. Ik ben wel benieuwd of ik mijn bestelling ontvang. Ik laat me verassen. Krijgt ons petekind toch nog zijn cadeau voor zijn verjaardag.
    chappie70
    Ik neem aan als mijn bestelling is verzonden dat er ook een trackingnummer is.
    Mijn bestelling zal in de komende weken bezorgd worden. Dat is wel een zeer ruim begrip.
    chappie70
    De eerste week is voorbij, maar nog niks vernomen.
    Ook geen trackingnummer. Zal ook wel weer een maand duren.
    Hallo Ruud,

Het geregistreerde aflevernummer voor het pakket is: parcelsapp.com/nl/tracking/LZ061565037CN

Vingers gekruist, de kit zou deze week bij je moeten zijn.

chappie70
    Als ik deze link aanklik staat er oorsprong China en bestemming Thailand.
    Ik ga er vanuit dat deze dan via Thailand naar Nederland gestuurd word.
    Ja dat klopt!
    Tot op heden nog niets
    The Football Shirt Store
    Dat klopt, volgens de trackingwebsite is het pakket nog steeds onderweg en zal het binnenkort bij u zijn.

Ruud Streutjes
    Eikstraat 23
    BERGEN
    LIMBURG, 5854 HZ
    Nederland

chappie70
    Vandaag ontvangen, lag ineens in de brievenbus. Ben er wel blij om. Voldoet ook aan de verwachtingen.

chappie70
Inmiddels de bestelling binnen gekregen.

Ook een klacht indienen over The Football Shirt Store?