Klacht The Football Shirt Store: Reageren slecht op mail en komen hun leveringsafspraken niet na

Erpunited

Geen product ontvangen. 25 mails gestuurd. Af en toe krijg je een mail terug en dan duurt het weer 3 weken voordat je reactie krijgt. Slechte reactie en geen product

Mijn geld terug storten

The Football Shirt Store
    25 e-mails, met hetzelfde antwoord. Verzendetiket en levering afbeelding bijgevoegd.

VAN WANROOIJ
    Veghelsedijk 5
    ERP
    NOORD BRABANT, 5469 SJ
    Netherlands

Erpunited
    Ja en ik heb hier ook al enkele keren op gereageerd. Ik heb niets ontvangen. Daar weten jullie van. Heb 4 keer reactie gekregen van de 25 mails. Vandaag weer via site een mail gestuurd en ook persoonlijk. Daar krijg ik geen reactie op, maar een mail via deze site, krijg ik wel reactie. Los het op. Ik geef al enkele keren aan dat ik graag geld terug gestort wil hebben
    Erpunited
    Nu krijg ik ook geen reactie hierop. Heb ook alweer persoonlijk gemaild en daar krijg ik ook geen reactie. Kortom geen product en geld kwijt.
    Hallo Patrick,

Wachtend op het geretourneerde pakket zoals ik je heb laten weten, dan zal ik de bestelling opnieuw naar je verzenden, het maakt niet uit hoeveel tijd je e-mailt, ik kan niets doen totdat het pakket is ontvangen.

Bevestig dat uw adres correct is:

Straat: Veghelsedijk 5
    Locatie: ERP NOORD BRABANT 5469 SJ
    Land: Nederland

Erpunited
    Dus als ik het goed begrijp wachten jullie op het pakket dat terug moet komen? Maar volgens track & trace is het afgeleverd. Komt het pakket dan wel terug? Is het niet verkeerd afgeleverd? Nu blijf ik maar wachten. Maar het adres is juist zoals hierboven beschreven

Mvg
    The Football Shirt Store
    Ja, de fabriek zei dat het pakket terug in China was aangekomen, ik zal opnieuw contact opnemen om te zien of ze het nu hebben ontvangen. Ik stuur het zonder extra kosten naar u terug en kijk of we iets extra's aan de bestelling kunnen toevoegen om het lange wachten te compenseren. Is het adres ok? Misschien kunt u een ander afleveradres e-mailen zodat we niet met hetzelfde bezorgingsprobleem worden geconfronteerd?

The Football Shirt Store
    Afgesproken om vervangende shirts te verzenden. Bedankt voor het bijgewerkte afleveradres, Patrick.

The Football Shirt Store

Ook een klacht indienen over The Football Shirt Store?