Opgelost door The Football Shirt Store: Shirt betaald en niet geleverd

angry Opgelost
Flappie

Heb een shirtje besteld ondertussen een dikke 2 weken geleden en al betaald, maar nog steeds geen track en trace en ze antwoorden niet op mijn mails.

Dat ze mijn shirtje binnen de week nog leveren en anders onmiddelijk het geld terug sturen.

Flappie
    Er staat nog steeds verwerken bij mijn pakket, antwoorden op de mails die ik stuur doen jullie helaas ook niet. Het is zeer jammer van de communicatie en ik verwacht snel een track&trace en ook een mogelijke leveringsdatum. Graag zou ik ook een verklaring krijgen waarom dit zo lang moet duren.
    Flappie
    Er staat de bestelling is afgerond nu en heb een mail ontvangen dat mijn pakketje verstuurd is. Krijg geen enkele reactie nog hier nog op mijn mails. Ik verwacht dat mijn pakketje hier snel is anders zullen er andere maatregelen genomen moeten worden. Zeer jammer van de communicatie!
    The Football Shirt Store
    Hallo Brent,

Excuses voor de vertraging. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort bij u zijn.

Met vriendelijke groet
    James
    Flappie
    Wat is binnenkort? het was een verjaardagscadeau voor iemand die vandaag jarig was! Heb al verschillende mensen gezien die na een bericht dat het verzonden was nog meer dan 2 weken hebben moeten wacht. James, dit is zeer vervelend en ik vraag jullie om in het vervolg wat transparanter naar jullie klanten te zijn. Zou ik nog een track&trace code mogen ontvangen aub?

Mvg,
    Brent
    The Football Shirt Store
    Hallo Brent,

Een bestel-update en pakket-trackingnummer zijn naar u gemaild.

Met vriendelijke groet
    James
    Flappie
    Tussen 6 en 13 januari , dit is meer dan een maand later, u beseft dat dit betekent dat we hiermee in beroep kunnen gaan? Ik hoop toch echt dat het wat vroeger zal worden en dat we dit nog zien rond Nieuwjaar, maar het zal waarschijnlijk later worden. Belachelijk.

Mvg,
    Brent
    Flappie
    Ondertussen hebben jullie de datum weeral verlengd. Ik ben absoluut niet te spreken over deze klantenservice en al zeker niet over de communicatie.

Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier iets zal bestellen en ik raad deze shop zeker niet aan. Nu nog wachten om te kijken of de kwaliteit iets of wat degelijk is.
    Flappie
    En nogmaals de datum verzet naar een latere leveringsdatum. Ongelooflijk dit, is het nu echt nodig om mijn advocaat hierop te zetten? Als het pakketje hier volgende week niet is gaan we kijken hoe we dit juridisch kunnen oplossen. Al is het maar om er voor te zorgen dat andere mensen niet bedrogen worden door jullie.
    Flappie
    Vandaag eindelijk aangekomen meer dan een maand na de bestelling te plaatsen. Patches zijn niet goed gedaan, kwalitatief ziet de rest er nog redelijk ok uit.

Flappie

Ook een klacht indienen over The Football Shirt Store?