Klacht The free airs: stofzuiger gekocht en gaan hem nu twee keer betalen.

Anoniem

Wij hadden een stofzuiger gekocht bij een verkoper aan de deur.
hij koste 2240,- zou in termijnen betaald worden krijgen een week later het formulier binnen van de uitgestelde betaling, komt er 1000,- rente bij was niet afgesproken.
gelijk gebeld dat we hem dan wel in één keer zouden betalen was geen probleem als wij gelijk betaalde zou zij de uitgesteld betaling stop zetten. nu een jaar later begint het krediet bureau geld af te schrijven wij bellen word ons verteld dat het probleem bij de importeur ligt
maar die zegt dat wij met de verkoper hebben gewerkt. weer bellen zegt de verkoopster
dat zij de stofzuiger kocht van de importeur en dan door verkocht, maar de importeur zegt
wij geven ze in bruikleen en als ze er dan één verkoopt krijgt ze van ons provisie en de klant betaald de stofzuiger aan ons, maar wij hadden mondeling haar bankrekeing nr gekregen en daar het geld op overgemaakt. kortom wij denken dat zij dat geld ten onrechte heeft ontvangen.

dat de verkoopster ons het voor uit betaalde geld plus de rente van +- 1000,- terug betaald

Wij vinden dat The free airs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over The free airs?