Klacht The Funhouse: Bestelde artikel betaald , maar geen levering.

John Koelewijn

Op 09 july bij The Funhouse een paar Demonia Discover 302 maat 44 laarzen besteld. Als ik beld , en ik krijg na tientallen keren bellen iemand te pakken , telkens smoesjes ( leugens ) , ze moeten nog uit Amerika komen . Kortom na ruim 7 weken nog geen levering , en heb er ook geen goed gevoel bij , terwijl hiervoor toch Euro 160,50 is betaald.

M vr gr John Koelewijn
Burdaard

Of nu binnen één week de bestelde laarzen , of mijn geld terug van de somma Euro 160,50 , en een excuus zou zeer op zijn plaats zijn

The Funhouse
    Beste Klant,
    Wij betreuren de sitiatie zoals deze is ontstaan , en dit is zeker niet de werkzwijze ban The Funhouse.
    Het verhaal van dhr Koelewijn klopt inderdaad, wil het niet zo zijn dat de laarzen per Post NL zijn verstuurd naar het opgegeven adres. Helaas is deze zending niet aangekomen bij onze klant.
    Na de melding dat onze klant nog niets ontvangen heeft zijn hebben wij direct contact gezocht met Post Nl.
    Helaas moeten wij constateren dat de zending niet meer traceervaar is.
    Doordat het bestelde artikel een uitlopend model is, hebben en hadden wij dit artikel in deze maat niet meer op voorraad.
    Daarom zijn wij opzoek gegaan via een ander kanaal om het artikel toch nog te kunnen leveren.
    Dit is helaas niet gelukt.
    Wij hebben doorom ook onze klant een mail gestuurd, met daarin het verzoek of wij de order konden anuleren en het aankoop bedrag volledig terug te storten op zijn rekening.
    Omdat wij i.v.m. privacy rededen geen bankgegevens gegevens bewaren van onze klanten willen wij graag het rekeingnummer hebben van onze klant, zodat wij het aankoop z.s.m. kunnen terug storten.
    Graag wil ik u erop attent maken dat wij een eerlijk een betrouwbaar bedrijf zijn en dat er ook bij ons wel eens iets radicaal fout gaat, maar dit altijd proberen netjes en correct op te lossen

Ook een klacht indienen over The Funhouse?