Klacht The Great Escape : Post wordt op het verkeerde adres afgeleverd, en vervolgens niet naar het juiste adres gebracht.

Klachtnummer
# 387667
Gebruiker
TGE
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben twee locaties - Westerlaan 51 en Drijbersingel 19 Zwolle.
Een pakket, geadresseerd aan de Drijbersingel word bezorgd aan de Westerlaan 51. Onze medewerker vraagt of jullie het pakket naar de Drijbersingel willen sturen, maar de postmedewerker geeft aan dat dat niet op zijn route is. En dat hij alles terug stuurt. Erg vreemd, aangezien het juiste adres er gewoon opstaat.

Gewenste oplossing

Wij hebben twee adressen, dus graag het pakket naar het juiste adres toe sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Great Escape hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Great Escape ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen