Klacht The Locker King 24/7: Niet tevreden kan het slot niet gebruiken

Klachtnummer
# 386562
Gebruiker
Bianca71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik stond buiten na mijn vakantie kom bij hun terecht na zoeken sloten maker.. 1 uur bijna gewacht uit eindelijk komt er iemand.. die aan geeft dat het vergoed wordt door de verzekering . Niet dus... slot werkt niet van binnen uit dus kan de deur niet eens afsluiten als mn zoon thuis is.. hij zou maandag terug komen voor het afwerken nou niet dus.. zijn niet te berijken. Ja als ik het nummer draai om een slotenmaker te bellen wel natuurlijk. Maar het ziet er niet uit. Rekening van 463.49.. wat een geld..

De oplossing

Ander slot wat ik af kan sluiten van buiten en mijn zoon van binnen kan openen. Net zoals er uit is gehaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Locker King 24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Locker King 24/7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen