Klacht The Loft Home: Het bedrijf communiceert niet, levert verkeerde producten en komt afspraken niet na.

Big Fox

In juni 2017 hebben wij een tv kast besteld bij The Loft Home in Alexandrium Rotterdam. We zouden de kast krijgen zoals deze in de winkelstond en deze zou geleverd worden in de week van 23 oktober. Helaas kwam de kast niet. Na meerdere malen gebeld te hebben kregen werd mij gezegd hoe ik erbij kwam dat de kast dan geleverd zou worden wij spreken immers nooit een leverdatum af maar een lever periode. De kast was niet binnen en we zouden vanzelf gebeld worden. Helaas werd er niet gebeld en na terug bellen werd er meerdere keren niet opgenomen. De kast werd, eindelijk, op 22 november 2017. Helaas hebben wij blijkbaar een kast besteld die uit het assortiment was die kregen wij een andere kast dan besteld. Na dit, op dezelfde dag, teruggekoppeld te hebben zouden zij bij de fabrikant navragen waar het fout is gegaan en zouden ze naar een oplossing vragen/zoeken. Ook nu moest ik er meerdere malen achteraan bellen en kwamen zij de belafspraken met het verschuldigde antwoord niet na. Ze namen overigens ook de telefoon niet op. Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen over hoe zij mij tegemoet komen en hebben ze mij niet op de dagen gebeld die wij hebben afgesproken. Tip: als je op tijd het juiste meubel wilt hebben en klantgericht bedrijf dan raad ik ten sterkste af om hier ooit je meubels te kopen.

Bedrijf bewust maken van hun slechte service en uiteraard dat zij mijn probleem met de tv kast juist oplossen door compensatie.

Wij vinden dat The Loft Home hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over The Loft Home?