Klacht The Loft Home: Niet reageren op je klacht, ondanks bevestiging van onafhankelijk bureau

Klachtnummer
# 269589
Gebruiker
PS2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beschadiging bank. Ondanks dat de beschadiging aan een bank tijdens de levering is gemeld en genoteerd volgt er geen reactie van the Loft. Meerdere malen is er een oplossing beloofd maar deze komen ze niet na. Dit sleept al een jaar. Een onafhankelijk bureau heeft de schade bevestigd als fabricage fouten. Desondanks onderneemt the Loft geen stappen om dit op te lossen. Schandelijke manier van omgang met je klanten. Heb je een probleem met deze zaak dan interesseert ze dat helemaal niets.

Gewenste oplossing

Reparatie/vervanging/compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Loft Home hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Loft Home?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen