Klacht The Loft Home: Ondeugdelijke stoeltjes van miserabele kwaliteit

Maria

Met een netjes opgestelde mail met foto's en een een verwijzing naar garantie bepalingen volgens CBW herhaalde malen verzocht om een antwoord tot nu toe geen antwoord gekregen.
Bijzonder onfatsoenlijk. Als je 2 stoeltjes koopt en daar €1000,00 voor betaald en de stof is binnen 2 jaar helemaal kapot (gaten) dan klopt er iets niet.
Temeer omdat we in de 43 jaar dat we samen zijn nog nooit zoiets aan de hand hebben gehad. Ook niet toen er kinderen in huis waren. Het ligt niet aan ondeugdelijk gebruik. Dan zou ik de mail niet eens durven schrijven. We zijn hier oprecht zwaar teleurgesteld over. Zoiets mag toch niet verkocht worden. En dan niet eens reageren op je mails. Dat geeft iets aan. Ik zag trouwens dat er eerder een vergelijkbare klacht is geuit op klachtenkompas bij hetzelfde bedrijf.

Ik kan de gestuurde mails overleggen, zodat u kunt zien dat ik het netjes en vriendelijk heb verzocht om een antwoord.

Nieuwe stoffering met een deugdelijke stof voor een meubel waar je op zit. Uiteraard in dezelfde kleur.
Of een redelijke vergoeding om dit zelf te laten doen.

Wij vinden dat The Loft Home hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over The Loft Home?