Klacht The New Shoe-Outlet: Slechte service bij klacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515663
Gebruiker
Petje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

December 2019 heb ik een paar mooie hoge 's Oliver schoenen gekocht.
Daarna heb ik de schoenen in de daarop wintermaanden nog gedragen en zijn daarna in de kast gegaan tot de volgende winter.
Half oktober weer tevoorschijn gehaald maar na een tijdje ontstond er een scheur in de zool.
Daarop heb ik de eigenaar op de hoogte gebracht van het probleem en om hopenlijk tot een oplossing te komen.
Na lang wachten op een definitief antwoord kwam hij met de optie om ze te laten verzolen. Dit vond ik prima en vroeg hem of hij deze wilde vergoeden. Maar dat deed hij niet, hij wilde wel €20,- korting geven op een volgend paar schoenen.
Dit is niet helpen met een oplossing maar weer wat verdienen met het kopen van een volgend paar schoenen.

De oplossing

Het verzolen van de schoenen vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The New Shoe-Outlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wil als oplossing een korting geven van €20 op een volgend paar schoenen. Wordt er altijd zelf beter van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over The New Shoe-Outlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen