Klacht The Phone Store: Garantietoestel Nexus 5X na anderhalve maand nog niet geleverd.

# 191691
Thomas kraaijenoord

Via de website: www.thephonestore.be heb ik 24 maart 2016 een LG nexus 5X smartphone besteld en netjes ontvangen. 28 augustus 2016 vlak na de officiële release van Android 7.0 begon het toestel vast te lopen en uiteindelijk sloot deze af om vervolgens niet meer op te starten. Een vaker voorkomend probleem bleek achteraf bij de Nexus 5x toestellen. Via The Phone Store heb ik geprobeerd een reparatie of garantieaanvraag te doen wat vervolgens via Dr.mobile moest.
De telefoon is vervolgens 12 september opgehaald en 27 september werd ik bericht dat ze het toestel niet konden repareren en terug zouden sturen naar The Phone store, waar ik zelf contact mee op moest nemen. Dit heb ik gedaan en 1 oktober kreeg ik de mail dat ze er intern naar zouden gaan kijken. 6 oktober weer gemaild of er iets duidelijk was en 10 oktober terug gehad dat ze LG hadden benaderd om het toestel na te bestellen. 14 en 18 oktober gemaild of er al iets duidelijk is en waarom het zo lang duurt maar geen antwoord.

Van het bedrijf wil ik graag mijn garantietelefoon terug na nu al anderhalve maand zonder telefoon te zitten.
Ik wil een indicatie van hoelang ik nog moet wachten op mijn toestel of als nu blijkt dat deze om wat voor reden dan ook niet te leveren is wil ik mijn originele aankoopbedrag van 325 euro terug.

Wij vinden dat The Phone Store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!