Klacht The Rent Company: Laptop nooit ontvangen

Melda

Super slecht bedrijf, laptop die voor reparatie is gestuurd al 2,5 maand geleden nog steeds niet ontvangen. Ik woon zelf in Utrecht pakketje is naar Enschede bezorgd! 100 keer zitten bellen en daarna pakketje weer verkeerd bezorgd. Aan de telefoon alleen maar liegen en gewoon niet toegeven dat ze en foutje hebben gemaakt! Niet normaal super slechhttttttt

Nieuwe laptop gekocht voor 800 euro deze bedrag wil ik zsm van jullie terug, anders ga ik er een zaak van maken THANKSSSSSSS

The Rent Company
    Beste meneer Bas,

We hebben over deze klacht contact met u opgenomen en onze excuses aangeboden. Wat bleek is dat de laptop door een logistieke fout tot 2 keer toe door UPS naar Enschede is verstuurd in plaats van naar Utrecht. Of dit bij ons ligt of bij UPS is niet duidelijk omdat uw adres goed in onze systemen staat. Uiteraard zijn wij hier verantwoordelijk voor, en het is duidelijk dat u langer hebt moeten wachten dan nodig want de reparatie was eerder klaar.

U hebt de laptop in juli ingeleverd en op 16 september thuis ontvangen. Dat is langer dan bij ons gebruikelijk. Daarom hebben we u een huurcreditering voorgesteld als een redelijke compensatie.

Het 4-jarige huurcontract van uw laptop liep in augustus 2019 af. Onze collega's van klantenservice liegen niemand voor - helaas is er in uw geval iets anders gebeurd dan wat er in de systemen van ons en UPS staat. Heel vervelend en uitzonderlijk, vandaar dat wij u deze oplossing hebben aangeboden.

Ook een klacht indienen over The Rent Company?