Klacht The Select Comfort Company: Bedrijf komt garantie niet na

Gnarp

Ik heb nog geen 3 jaar geleden 2 matrassen gekocht, beide met 5 jaar garantie zonder afschrijving.
Nu meld ik een klacht bij LivingComfort over kuilvorming en zacht worden en men beroept zich vervolgens op de garantieregel dat er minimaal een kuil met een diepte van 2 cm moet zijn. Ik heb helaas maar een kuil van 1,5 cm diep. Ik kan er echter niet meer op slapen.
Ik mag met bijbetaling van € 300,- 2 nieuwe stevigere matrassen kopen, maar ik heb toch garantie?
In de garantievoorwaarden staat ook dat hun garantieregels geen afbreuk mogen doen aan het Nederlandse recht en ik beroep mij vervolgens hierop. Wanneer ik hun hier op wijs blijft het doodstil, men vermijdt dit onderwerp.
Ik heb een ingebrekestelling opgesteld omdat ik lichamelijke klachten van het matras krijg en deze per post en aangetekend verzonden. Uiteraard wederom geen reactie en de aangetekende brief ligt al geruime tijd op het postkantoor te wachten maar word niet opgehaald.

Ik verwacht dat men mijn klacht serieus neemt en mijn matras hersteld of vervangt of dat anders de koop ontbonden word.

The Select Comfort Company is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gnarp
    Living Comfort heeft niet gereageerd op de klacht, ze hebben zich echter wel aangemeld bij Klachtenkompas.
    Service staat duidelijk niet hoog in het vaandel bij Living Comfort.

Gnarp

Ook een klacht indienen over The Select Comfort Company?

2. Stuur een juridische brief