Klacht The Select Comfort Company: Living Comfort komt de garantie van 5 jaar niet na.

Linssen

Ik heb eind 2012 een matras gekocht bij Living Comfort omdat ik last kreeg van mijn boven rug tijdens het slapen. Eind 2013 kreeg ik weer last van mijn bovenrug tijdens het slapen ik ben hier weer mee naar de huisarts geweest. Ik ben doorgestuurd naar Fysio, Specialist in Venlo, specialist in Maastricht, Pijnpoli en weer Fysio. Heb 2 x een MRI scan gehad en 6 spuiten in mijn rug van de Pijnpoli, helaas heeft niks geholpen. Omdat de klachten eind 2013 begonnen heeft me dit 2 x het enigenrisico gekost van de zorgverzekering. Huisarts, specialisten en Fysio hebben me meerdere keren gevraagd hoe oud mijn matras was. Toen ik antwoordde dat deze 1 jaar oud was, kon het daar niet aan liggen volgens hun. Op vakantie in de caravan ging de pijn langzaam weg tijdens het slapen. Thuis in eigen bed kreeg ik het weer terug. Andere matras geleend en de pijn ging weer langzaam weg. Living Comfort gebelden gemaild. Het enige wat ze voor me wilde doen was een nieuwe kern VERKOPEN voor 150 euro.

Ik wil een gedeelte van mijn geld terug. De matras heeft me in totaal bijna 450 euro gekost. Ik heb er 1 jaar goed op geslapen en 1 jaar met pijn.
Ik heb hun voorgesteld om de onkosten door 3 te delen, 2/3 voor mij en 1/3 voor hun rekening. Dus graag had ik minstens 150 euro terug.

The Select Comfort Company is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Linssen
    Er is niks afgehandeld. ik heb helemaal niks gehoord

Linssen

Ook een klacht indienen over The Select Comfort Company?