Klacht The Select Comfort Company: Living comfort website geeft onjuiste informatie over leveringen / omruilen

Brummos

Bij het bestellen van een matras kon ik kiezen voor een slaapkamer behandeling. Zodra ik dit geselecteerd had en op bevestig heb geklikt, kwam in beeld te staan, bedankt voor het doorgeven van de afleverdatum.....ik heb helemaal geen datum opgegeven. ook was de datum 30-11-001...dit is niet eens een geldige datum.

Vervolgens heb ik een verkeerde matras is huis gekregen. Omruil formulier op de website ingevult. En kreeg in beeld te zien dat er binnen 1 werkdag contact opgenomen zou worden.

Het is nu al 2 dagen later, heb zelf opgebelt. krijg je een bijdehande dame aan de telfoon die maar blijft herhalen dat het binnen 3 werkdagen is. Dit was ook het enige wat ze zei....nuttige werknemers hoor.

conclusie: NIKS bij dit bedrijf bestellen...ze maken er een zooitje van, niks in hun systeem is op orde. gewoon weg een schande bedrijf.

dat ze de informatie op de website aanpassen. en niet zo'n moeten zeiken aan de telefoon als HUN EIGEN informatie niet kloppend is.

The Select Comfort Company is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over The Select Comfort Company?