Klacht The Skin Clinic: Oplichterij Skin Clinic Geleen en Maastricht

M'trichtS

Ik heb verschillende keren aangegeven dat de Cryobehandelingen niet helpen. Er werd de hele tijd aangegeven dat het de schuld van de eigenaar in Maastricht was. Hoewel de eigenaar ook in Geleen zit. Ik vroeg wat er gedaan kon worden daar 700 Euro veel geld is als men niet een centimeter verloren heeft in die tijd. Het werd gezegd dat de eigenaar voor een oplossing ging zorgen. Ik zou naar Maastricht gaan waar de broer van de eigenaar in zit met zijn nieuwe assistente daar de ex vrouw de zaak verliet. De eerste keer werd gezegd dat ik zogenaamd centimers kwijt was maar thuis bleek een ander resultaat te zijn. Daar het een vergissing was werd me een 2e zitting aangeboden en toen had ik na de behandeling meer centimeters als in het begin. Dus weer een fout. De behandeling moest herhaald worden, de afspraak in December ging niet door dus er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor januari vandaag. Weer een uur gereden en toen ik daar aankwam was de broer daar en geen behandeling, ik zou zogenaamd de behandelingen gehad hebben. De eigenaar had beloofd voor een oplossing zodat iedereen tevreden is wat tot heden niet gebeurd is. In Geleen is de zaak ook dicht en niemand bereikbaar. Ik hoop dat er eindelijk een oplossing komt want dit is het laatste hoe men met klanten omgaat. Er wordt zelfs beweerd dat men een sms gestuurd heeft om de afspraak af te zeggen die nooit is aangekomen en de broer verwijst weer naar Geleen daar hij de vorige eigenaar was en dit verder zou moeten behandelen.

Ik wens compensatie voor alle voor niets gereden ritten naar Maastricht plus voor de behandelingen die geen succes waren, hoewel men beweert dat het na een behandeling al zou werken.

The Skin Clinic
    ...

M'trichtS
Reactie dreigement! Geen oplossing van hun kant

Ook een klacht indienen over The Skin Clinic?