Klacht The Skin Clinic: Skin clinic: ipl behandelingen werken niet en het bedrijf is onbetrouwbaar

Zussie1

Ik schrik een beetje van de klachten hier. Ik dacht dat ik de enige was met ‘pech’. Ook ik heb in mei 2014 diverse vouchers via Social Deal gekocht voor IPL behandelingen bij Skin Clinic (toen nog Perfect You Skin Clinic). Voor bijna mijn hele lijf.

In het begin ben ik naar Lanaken moeten gaan en vervolgens naar Maastricht. Dit ligt beide op 45 min rijden. Dit had ik er voor over omdat ik niks liever wilde dan deze ontharingsbehandelingen te ondergaan. Ik droomde al van het resultaat. Je begrijpt dus al welke bestemming mijn vakantiegeld had. Enfin. De rit naar Maastricht en weer terug naar huis heeft dus genoeg geld en tijd gekost. Daarnaast heb ik de parkeerautomaat royaal gesponsord.

Eenmaal in Maastricht was het een aaneenschakeling van personeelswisseling, kapotte apparatuur en drama’s in de privésfeer. Er zou zelfs een keer zijn ingebroken (waar ik toen al mijn twijfels bij had). Het ergste van alles is dat ik een keer of 4 voor gesloten deur heb gestaan door een of andere rotsmoes. Eventjes voor niks 90 min in de auto en vervolgens de parkeerautomaat spekken.

De behandelingen gingen vrij snel. Ik ging netjes elke 4-6 weken terug. Dit heb ik dik 2 jaar gedaan. De hoop op resultaat bleef. Maar helaas...... het heeft helemaal niks geholpen. Ik heb enorm spijt dat ik aan dit bedrijf mijn geld en tijd heb verknoeid.

Ik verwacht een compensatie, al is het voor het parkeergeld wat ik aan jullie kwijt ben geweest en de kilometers die ik heb moeten maken terwijl ik voor een dichte deur kwam te staan.

Helaas nog geen reactie.
    Zussie1
    Nog steeds niks gehoord....

Helemaal niks vernomen!

Ook een klacht indienen over The Skin Clinic?