Opgelost door The Skin Clinic: Skin Clinic verdwenen!?

A.B.

Ik had vandaag een afspraak bij Skin Clinic in Weert. Dit was mijn vierde afspraak. De andere 3 zijn netjes verlopen, maar vandaag sta ik aan een leeg geruimd pand! Ik probeer contact te krijgen met een van de vestigingen van Skin Clinic, maar overal geen gehoor.
Ik heb voor de eerste behandeling al betaald voor een hele serie behandelingen (Groupon actie). Ik krijg nu het gevoel dat ze met iedereen hun geld naar de Noorderzon zijn vertrokken. Dat hoop ik natuurlijk niet. Ik hoop dat ik een reactie krijg en de behandelingen die ik heb betaald af kan maken. Misschien op een andere locatie?
Als ze verhuist zijn, zou het handig geweest zijn als ze dat even doorgegeven hadden...

Ik wil het liefste mijn behandelingen af maken zoals afgesproken. Als dat niet mogelijk is een deel van mijn geld terug.

A.B.
    Vandaag heeft een medewerker van Skin Clinic contact opgenomen. De vestiging in Weert is inderdaad gesloten wegens privé omstandigheden. De afspraken worden overgenomen door een ander filiaal. Wel een stuk verder rijden voor ons, maar begrijpelijk dat het niet anders gaat. Het is jammer dat niet iemand van de organisatie eerder al zelf contact opgenomen heeft, zodat we niet voor een gesloten deur hoefden te staan. Maar wij zijn tevreden met de oplossing.
    A.B.
    De nog openstaande behandelingen worden overgenomen door een ander filiaal. Wij zijn tevreden met deze oplossing.

A.B.

Ook een klacht indienen over The Skin Clinic?