Klacht The Sportsgroup: 2 Paar schaatsen besteld. 1 Paar was goed. Van ander paar nooit geld teruggekregen.

Klachtnummer
# 25521
Gebruiker
jordi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 januari 2013 heb ik twee paar ijshockeyschaatsen besteld. 1 Paar ( maat 44 ) paste goed. Het ander paar ( maat 45 ) in dezelfde week nog retour gestuurd. Ik heb het geld van dit paar nooit teruggekregen. Ik heb wekelijks gebeld met Sportsgroup. Er werd mij steeds verteld dat ik een creditnota zou ontvangen. Deze heb ik nooit gekregen. De medewerker Stef vroeg zich ook steeds af waarom het nog steeds niet geregeld was. Nu sinds een aantal weken krijg ik telefonisch geen gehoor meer. Maar steeds een bandje op de telefoon.

De oplossing

Wat ik van het bedrijf verwacht is dat ze mij het geld terugstorten van de schaatsen die ik retour heb gestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen