The Sportsgroup is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht The Sportsgroup: Bestelling geplaatst e betaald, product niet geleverd en geen restitutie van betaling
Details
Klacht
29-12 2012 -Schaatsen besteld04-01-2013 - gebeld of de bestelling al verzonden is, dat was niet het geval
Ze moesten nog naar de leverancier gaan dus vertraging van enkele dagen
07-01-2013 - per mail bevestigd gekregen dat er vertraging in de order is
10-01-2013 - gebeld of het verzonden is, als antwoord:waarschijnlijk wel, zo niet krijgt u de volgende dag uw geld gerestitueerd.
14-01-2013 - mail ontvangen dat het artikel niet meer bestelbaar is en of ik iets anders wou, of mijn geld terug.
Alweer gebeld met de mededeling dat ik mijn geld terug wil.
Weken gingen voorbij, heel wat mailtjes en telefoontjes gehad, steeds moest ik Marion bellen, als ik dat deed was ze er niet of er waren 7 wachtenden voor me en dat was het max. dus kon ik niet in wacht gezet worden.
27-02-2012 - Aangetekend brief gestuurd met mededeling dat ik de koopovereenkomst ontbind omdat ze in gebrekke zijn en dat ik mijn geld binnen 5 dagen op mijn rekening wil.
Nu ruim 3 weken verder nog steeds niets
Gewenste oplossing
Graag wil ik mij geld terug aangezien het schaatsseizoen al voorbij is.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.