Klacht The Sportsgroup: Geen levering na betaling

Klachtnummer
# 22901
Gebruiker
Murck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21-1-13 schaatsen besteld en betaaldvoor mijn dochter. Tot op heden geen schaatsen gekregen. Tweemaal loze beloftes gedaan dat schaatsen geleverd zouden worden. Bij navraag via mail om geld retour ( na verloop levertermijn van 30 dagen )te storten geen reactie meer gekregen.
The Sportsgroup
Orderbevestiging (14WSD47F2BDB0)

Geachte Gerard Murck,

Bedankt voor uw bestelling! Hierbij bevestigen we uw bestelling, en mailen wij u uw ordernummer.

Instructies Uw ordernummer is 14WSD47F2BDB0
Datum en tijd 21-01-2013 19:20:26
Klantnummer 97614 (gerardenink@gmail.com)
Shop The Sportsgroup
Totaalbedrag € 73,90 incl. BTW
Verzendmethode Pakketpost Standaard (Uw order wordt geleverd via PostNL)
Betaalmethode IDeal (via MultiSafePay)
De door u bestelde producten

Artikelnr Artikel Aantal
PWSL13 Powerslide PHU3 Girls 902147
Maat 29-32
1

De oplossing

Graag zsm geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?