Klacht The Sportsgroup: krijg geen geld terug

Klachtnummer
# 24560
Gebruiker
schaatsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In November 3 paar schaatsen besteld, in eerste instantie maar 2 paar ontvangen,na contact het 3e paar ontvangen. 2 Paar schaatsen retour gestuurd en andere maat besteld.
Deze na 3 1/2 maand nog steeds niet ontvangen ,ook niet na veel contact met bedrijf.
In februari geld terug gevraagt, nog steeds niets ontvangen. Jammer. Telefonisch contact komt heel vriendelijk over maar de beloften worden niet na gekomen.
Op E-mail wordt niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen