The Sportsgroup is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht The Sportsgroup: Mijn geld terug storten en dat gebeurd NIET!
Details
Klacht
Zoals meerdere gedupeerde, wacht ik ook op mijn geld, wat de gedupeerde en ik terug zouden moeten krijgen! Op 29 dec 2012 schaatsen besteld om lekker te kunnen schaatsen met mijn dochter en kreeg deze maar niet binnen. Begin januari kreeg ik een mail dat de schaatsen in die week, wegens vertraging (week 2) werden geleverd, alleen natuurlijk niet gekregen. Meteen maandag na die week gebeld (inmiddels week 3) en ik zou ze de volgende dag binnen hebben. NOT!!!! Weer gebeld en mijn geld terug geist (inmiddels 17 januari). 18 januari zou het het op mijn rekenining staan. NOT!!!! Vorige week maandag gebeld en ze zeiden dat in die week de bedragen onder de € 100,00 overgemaakt zouden worden, ook dat van mij! En uiterlijk vandaag 04 febuari 2013 op mijn rekening zou staan, anders bellen. Het staat natuurlijk NIET op mijn rekening! Net weer gebeld en gesproken met Pim (0334621830) en hij heeft mij beloofd dat het met 2 a 3 werkdagen het bedrag op mijn rekening zou staan!Gewenste oplossing
Ik moet meteen betalen bij het bestellen, als je het dan op een of andere manier niet kan leveren, zorg er dan voor dat je klanten het geld direct teruggestort krijgt! Zoals het hoort....Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.