Klacht The Sportsgroup: Niet alle artikelen geleverd

jossiuswaltius

Bij dartartikelen.com bestelde artikelen (bestelnummer 2469) niet allemaal geleverd.
Ik heb op 27 februari voor € 199,50 aan artikelen besteld en via ideaal betaald. Deels hebben zij geleverd maar ik moet nog krijgen voor € 105,50. Diverse emails hebben uiteindelijk geleidt tot de mededeling hunnerzijds dat zij failliet zijn. Het BTW-nummer op hun site heb ik gegoogeld en op dat nummer vond ik de sportsgroup en ook deze site.
Mijn laatste mail en het antwoord daarop:
Heer/mevrouw,

Er zijn inmiddels meer dan 30 dagen verstreken en nog steeds heb ik mijn bestelde artikelen niet ontvangen (zie onderstaande mails voor wat ik nog niet ontvangen heb). Ik heb er nota bene op voorhand voor betaald. Of ik ontvang de bestelde artikelen deze week nog of mij wordt het resterend bedrag (€ 105,50) deze week op 119917955 t.n.v. J.H.T. Waltmans teruggestort. Ander maak ik er werk van.
Het antwoord:
-Geachte Klant,

Helaas is gister het faillissement van het bedrijf uitgesproken.

Het spijt mij niet anders te kunnen berichten.

Stephen Alexander de Haas

Customer Service

Kapelweg 28
3818BP Amersfoort

Artikelen alsnog ontvangen of het resterend bedrag terugstorten (zie bij omschrijving van mijn klacht. Het gaat om:
Niet ontvangen heb ik:
- 1* Bulls Shark Pro 90% Black Titanium Gewicht 23 gram € 57,95
- 1* Surround Ring zwart € 34,95
- 9* Powerflite 51504 € 12,60

Wel ontvangen heb ik:
- 1*Bulls Advantage € 59,95
- 9* Glowlite Maat medium € 10,80
- 1* Duo Pak incl. Quiver 66320

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?