Klacht The Sportsgroup: Niet leveren, loze beloftes, geen geld retour

Bram

Op 28 november 2012 heb ik de bestelling geplaatst. De tafel was bedoeld als kado voor Sinterklaas voor de kinderen. Er was vijf dagen levertijd toegezegd, omdat de tafel op voorraad is.

De tafel was niet tijdig bezorgd. Ik heb hierover zowel dinsdag 4, als woensdag 5 december contact gehad. Omdat er begrip was voor onze teleurstelling werd er toen een extra setje badjes toegezegd en de tafel zou vrijdag in die week bezorgd worden. Ook vrijdag was er geen tafel, noch waren er badjes.

Een zekere Stef heeft zich toen opgeworpen om de order in goede banen te leiden. Echter is mede dankzij zijn loze beloften en het nalaten van het informeren van de klant de ergernis bij mij pas goed op gang gekomen.

Stef heeft mij minstens vier keer een datum gegeven waarop de tafel ZEKER bezorgd zou zijn. Ook het kerstfeest hoorde bij die data's. Een belofte die ik daarom ook naar de kinderen heb gedaan. Natuurlijk geen tafel.

In het nieuwe jaar ben ik direct contact gaan zoeken, zowel per e-mail als per telefoon. Steeds werd toegezegd dat het in orde zou komen en opnieuw is er tot twee keer toe een uiterste bezorgdatum gegeven. De laatste was afgelopen vrijdag.

Hierover heb ik op die vrijdag opnieuw telefonisch contact gezocht met Stef. In eerste instantie wist hij niet meer wat hij had beloofd in het gesprek. Hij bagatelliseerde ook erg mijn onvrede aangaande het bestellingeproces. Opnieuw verzekerde hij mij dat de tafel er zou komen en ook de toegezegde extra badjes en balletjes. Omdat ik keer keer op keer teleurgesteld ben in de toezeggingen van Stef (hij heeft ook diverse malen beloofd mij terug te bellen en te mailen zonder dat dit gebeurde) en omdat ik mijn kinderen zowel nog geen sinterklaaskado, als geen kerstkado heb gegeven, nam ik geen genoegen met enkel die toezegging van Stef. Bovendien is ook de zes weken levertijd zoals die in de voorwaarden is opgenomen als uiterlijke levertijd inmiddels verstreken.

Stef heeft mij toen op het hart gedrukt dat hij behalve de extra badjes en balletjes ook wilde regelen dat ik een fikse korting kreeg op de tafel. We hadden het over de helft van de prijs. Dit moest hij wel eerst afstemmen met de persoon die over de centen gaat. Hij zou mij hierover afgelopen zaterdag berichten incl de bezorgdatum van de tafel.

Opnieuw heb ik zaterdag niets meer van Stef vernomen. Gisteren (maandag) heb ik direct gebeld met Stef. Stef zij dat hij achter de pc zat en net bezig was met de mail. Ook deze is niet binnen gekomen. De contactgegevens van de eigenaar van de onderneming wilde hij niet geven. Eerst wilde hij afstemmen.

U begrijpt dat ik alle vertrouwen verloren heb. Het is voor mij geen optie om de order in te trekken, omdat de kinderen die tafel heel graag willen.

Ik verwacht deze week contact met de eigenaar van de onderneming zodat ik mijn verhaal mondeling kan toelichten en ik verwacht een genoegdoening voor deze gang van zaken. Tevens verwacht ik toezeggingen waar ik van op aan kan!!!

Dit verhaal is neergezet in een notendop, ik heb eindeloos veel contact al gehad hierover!!! Ik ben in hoge mate ontstemt over de gang van zaken. Jullie hebben mijn geld al sinds november en mij vanaf die datum van alles voor zitten liegen!!!

Geld retour, ook dat doen zij niet!!

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?