Klacht The Sportsgroup: Nog geen geld retour ontvangen van de The Sportsgroup

Klachtnummer
# 22869
Gebruiker
Arendse Health Club
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 december 2012 heb ik een bestelling gedaan. Ik werd in die week keurig gebeld, maar helaas konden de materialen niet snel geleverd worden. Hierdoor is de bestelling geannuleerd en zouden ze het geld terug storten. Ik heb nu vandaag, 28 februari 2013, nog steeds geen geld terug gezien. Ik krijg steeds te horen dat ze het doorgeven aan de administratie en heb al met 2 mensen contact gehad. Pim en Stef.

Gewenste oplossing

Zou graag mijn geld terug gestort krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen