Klacht The Sportsgroup: nog geen geld terug

Klachtnummer
# 24612
Gebruiker
Leo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in januari schaatsen gekocht op www.thesportsgroup,.nl. De schaatsen pasten niet dus direct op 17 januari en op eigen kosten per DHL teruggestuurd. Van DHL bewijs van aflevering ontvangen. Sindsdien een aantal keer gebeld en gemaild, ondanks beloftes is begin april het aankoopbedrag nog steeds niet teruggestort.

De oplossing

Het aankoopbedrag van 44,95 direct terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen