Klacht The Sportsgroup: Nog steeds geen geld terug

Klachtnummer
# 24565
Gebruiker
Truckster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17-01 schaatsen besteld, 24-01 schaatsen binnen maar te klein.
24-01 retour met begeleidend pakbon/bestelformulier een maat groter te willen.
30-01 gebelt 31-01 worden er schaatsen geleverd wel een maat groter maar een heel ander model zelfs voor mannen. dus 01-02 meteen weer retour gezonden met de vraag het goede model te verzenden.
13-02 geen schaatsen binnen dus weer gebelt, voor het einde van de week heb je ze binnen...
25-02 nog niets binnen dus gebelt en de bestelling geannuleerd.
binnen een week zou ik een creditnota via de mail krijgen en een week later m'n geld.
04-03 niets binnen dus een mail gestuurd, geen reactie op gehad.
13-03 weer gebelt en ik zou weer voor het einde van de week een credit nota binnen hebben... en dus een week later mijn geld op de rekening.
04-04 vandaag, nog steeds geen mail en telefoontje en geen geld.
Ik zou niet alleen het geld van de schaatsen moeten terug krijgen maar ook het verzenden van de verkeerde schaatsen a 5,10 euro.

De oplossing

Zo snel mogelijk m'n geld terug plus de gemaakte verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?