The Sportsgroup is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht The Sportsgroup: Nog steeds geen geld terug
Details
Klacht
17-01 schaatsen besteld, 24-01 schaatsen binnen maar te klein.24-01 retour met begeleidend pakbon/bestelformulier een maat groter te willen.
30-01 gebelt 31-01 worden er schaatsen geleverd wel een maat groter maar een heel ander model zelfs voor mannen. dus 01-02 meteen weer retour gezonden met de vraag het goede model te verzenden.
13-02 geen schaatsen binnen dus weer gebelt, voor het einde van de week heb je ze binnen...
25-02 nog niets binnen dus gebelt en de bestelling geannuleerd.
binnen een week zou ik een creditnota via de mail krijgen en een week later m'n geld.
04-03 niets binnen dus een mail gestuurd, geen reactie op gehad.
13-03 weer gebelt en ik zou weer voor het einde van de week een credit nota binnen hebben... en dus een week later mijn geld op de rekening.
04-04 vandaag, nog steeds geen mail en telefoontje en geen geld.
Ik zou niet alleen het geld van de schaatsen moeten terug krijgen maar ook het verzenden van de verkeerde schaatsen a 5,10 euro.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk m'n geld terug plus de gemaakte verzendkosten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.