Klacht The Sportsgroup: Product niet leverbaar, wel betaald, geld wordt maar niet teruggestort

angy

Op 11 januari schaatsen besteld, zouden binnen 5 dagen geleverd worden. Niet geleverd. Na telefonisch contact bleken ze niet leverbaar. Nog over andere schaatsen gesproken, maar besloten deze niet te accepteren.
Maar toch andere schaatsen geleverd gekregen. Teruggestuurd en om teruggaaf geld gevraagd.
Vaak geen contact kunnen krijgen telefonisch. Als het wel lukte meestal Stef aan de lijn gehad. Die geeft aan het door te spelen naar de administratie. Diverse mails gestuurd. Uiteindelijk een aantal keer contact gehad met Marion van de administratie. Toezegging gehad dat het geld wordt overgemaakt. ook per mail, maar nog steeds niks ontvangen.
Inmiddels meerdere terugbelverzoeken bij Marion liggen. Als het al lukt om contact te krijgen dan is het Stef die ik spreek en die zegt er niks aan te kunnen doen en het meteen door te geven aan Marion en belooft dat ze dezelfde dag weer terugbelt.
Gebeurt niet. Stef zegt onze telefoonrelatie beu te zijn en marion te laten bellen, maar niet dus.

Geld teruggestort krijgen zoals afgesproken. Gaat om ongeveer € 150,- euro.

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?