Klacht The Sportsgroup: schaatsen besteld, twee linker schaatsen gekregen. retour gestuurd en nog steeds geen geld terug gekregen

michelle

Betreft ordernummer 14WS9AE83D420 Ben al vanaf 21 janauari bezig het geld van de schaatsen en retourkosten (totaal 36,95 euro) terug te krijgen. nog steeds niets ontvangen zie ook onderstaande mails.
zie onderstaande mails

Beste Stef,
Ik heb je zojuist gesproken over de order waarbij ik twee linkerschaatsen heb gekregen. (zie ook onderstaande mail).Ik heb nog geen creditfactuur gekregen.
Jij zou hier nog even naar kijken.
Alvast bedankt!
Michelle van der Wel

Van: michele van der wel [mailto:michellevanderwel@upcmail.nl]
Verzonden: maandag 21 januari 2013 11:08
Aan: 'info@thesportsgroup.nl'
Onderwerp: TAV Stef de Haas FW: Orderbevestiging (14WS9AE83D420)

Hallo Stef,
Hier voor de volledigheid nog even de mailwisseling over de schaatsen waar ik je net over gesproken heb. Mijn telefoonnummer is 0725611203
De twee linker schaatsen stuur ik vandaag of misschien morgen retour. Let op, het was ook niet maat 43 zoals op de order staat maar maat 44 (zie ook op de doos). Dit voor het geval

ik wil het geld van de geretourneerde schaatsen terug (€ 31.95) en mijn verzendkosten (€ 5.50).

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?