Klacht The Sportsgroup: schaatsen besteld - kapot -retour - geld nog niet terug gekregen

ikke

Goedemiddag Heer, Mevrouw,

De creditnota met debiteurnummer 97324 staat nog open. Hierover heb ik al een aantal keren contact met u over gehad. En na een aantal toezeggingen dat deze al als gecrediteerd in uw computer staat en dat deze wordt betaald is het bedrag nog niet overgemaakt op mijn rekening.
In januari 2013 heb ik schaatsen bij u besteld en na een half uur in gebruik gehad was er 1 schaats kapot. Binnen de 7 dagen heb ik telefonisch contact opgenomen met u en de schaatsen via de juiste procedure terug gestuurd. Ook een bevestiging gekregen van dhl4you dat de schaatsen goed aan gekomen waren. En ook is dit bevestigd door u.
Ik heb duidelijk op het retour formulier gezet dat ik het geld terug wilde ontvangen. Ook dit telefonisch bevestigd. En uitgelegd dat mijn zoon zo hard groeit en de schaatsen die ik dan weer opgestuurd zou krijgen te klein waren in het nieuwe jaar.
Maar helaas is er door een interne fout opnieuw schaatsen gestuurd. En deze heb ik ook direct terug gestuurd met de juiste formulieren. Weer bij dhl4you de bevestiging gekregen dat ze terug gestuurd zijn. En ook de bevestiging via de telefoon bij jullie dat ook dit goed aangekomen was.
De afspraak was dat ik het bedrag van de schaatsen met 2 keer het retourgeld terug gestort zou krijgen. Maar dit is tot op heden nog niet gebeurt.
Nu heb ik alles volgens jullie regels netjes opgelost en gedaan. Alles is ook goed gegaan. Maar jullie houden je niet aan de regels. Ik krijg geen bevestiging via de mail dat het geld terug gestort is. Of dat het iets langer duurt wegens .... .
Ook wordt er toegezegd dat ik terug gebeld wordt door jullie, maar helaas dit is tot op heden ook nog niet gebeurt.
Is het mogelijk dat dit in alle respect door jullie opgelost kan worden. En dat mijn geld binnen 5 werkdagen op mijn rekening gestort is.
Mijn rekeningnr. is bekend bij u.

Helma Klein

Dat het totale bedrag per direct terug betaald wordt.
Het gaat om 33,90 en verzendkosten 4,50 + 6,50 totaal 44.90
Dit is mondeling toegezegd dat ik het totaal bedrag terug ontvang.

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?