Klacht The Sportsgroup: TIP vervolg klacht, Mijn geld terugstorten en dat gebeurd niet!

Klachtnummer
# 23728
Gebruiker
......
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste gedupeerde, even een vervolg op mijn klacht wat betreft geld terugstorten wat zij NIET doen volgens hun voorwaarden! Ik ben 3 maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Ik heb minstens 3 keer per week, elke week met ze gebeld. 9 van de 10 keer kreeg ik Stef aan de telefoon (033-4621830) deed mijn beklacht dat MIJN GELD nog steeds niet op mijn rekening staat en teruggebeld wilde worden. Dat gebeurd natuurlijk niet!!!! Wie je moet hebben is Michiel of Marion (blijven bellen tot je ze aan de telefoon hebt, bellen na 14:00). Zij beloven dat het door Multisafepay (op donderdag) dan wordt teruggestort. Dat gebeurd ook niet! Als je boos wordt omdat je je eigen geld niet terug krijgt of als je zegt dat je aan het lijntje gehouden wordt, worden ze boos. Niks van aantrekken het is jouw geld en daar moeten ze met hun poten van afblijven!!! Op het moment dat ze zeggen dat het bij Multisafepay ligt, MOET JE GELIJK HET NUMMER VRAGEN BEGINNEND MET 19! Geven ze dat niet, dan ligt het ook niet bij Multisafepay!!!! Hun kan je gewoon bellen, zie website. Zodra het bij Multisafepay op COMPLETED staat, kunnen ze het niet meer van je afpakken! Ik heb het MIJN GELD inmiddels terug, door te blijven bellen, bellen, bellen.... Voor de rest heb ik NIKS GOED OVER DIT BEDRIJF EN HUN MOETEN STOPPEN MET OPLICHTEN!!!! Zie ook www.kassa.nl, gemist, 06 okt 2012, dan zie je Pim met zijn .... verhaaltje!

De oplossing

Alle andere gedupeerde terug betalen!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

The Sportsgroup is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sportsgroup?