Klacht The Sting: klantonvriendelijke medewerkster

Klachtnummer
# 124782
Gebruiker
Kimh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op maandag 10 augustus wilden we bij de Sting kleding passen.
Omdat wij met een kinderwagen waren, en onze dochter nog niet kan lopen, konden wij niet naar de mannenafdeling. Deze is alleen per roltrap te bereiken. Mijn vriend wilde dus zijn kleding beneden passen, zodat ik het kon zien. De medewerkster zei dat dit niet mocht op eenonvriendelijke toon. Mijn vriend zei toen dat ik het ook graag wilde zien omdat wij niet naar boven konden met z'n 3en. Zij gaf aan dat we pech hadden, waarop mijn vriend haar de kleding wilde geven omdat hij niet meer wilde passen. De medewerkster werd nu zeer klantonvriendelijk en zei dat ze de kleding niet aannam en dat mijn vriend maar naar boven moest om de kleding terug te gaan leggen. Vervolgens riep de medewerkster op een harde toon na dat hij de kleding naar boven moest brengen. Ik vind dit zeer Klantonvriendelijk. Dat hij niet beneden mocht passen dat kan als dit de regels zijn, maar de manier waarop wij werden behandeld, is niet normaal

De oplossing

De medewerkster dient op haar gedrag te worden aangesproken. Het zou ook fijn zijn als mensen met een kinderwagen of rolstoel de bovenverdieping kunnen bezoeken. Mocht dit echt onmogelijk zijn, laat deze mensen dan beneden passen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Sting hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The Sting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen