Klacht The Sting: Slechte service

Salkovic

Wij waren in the Sting in Rotterdam (Zuidplein) en wilden onze zoon een T-shirt met lange mouwen cadeau doen. Op een van de T-shirts stond een etiketje dat het artikel was afgesprijsd naar 15 euro. Toen wij bij de kassa wilden afrekenen moesten wij 19,95 euro betalen. Wij gaven aan dat op het etiket een ander bedrag stond. De vriendelijke medewerker aan de kassa riep zijn vrouwelijke collega erbij. Deze tweede collega zei op een neerbuigende toon dat wij toch het bedrag van 19,95 euro moesten afrekenen, ze was heel kortaf. Wij kregen het gevoel dat wij een fout hadden gemaakt en niet de winkel. We moesten onze naam en rekeningnummer geven. Toen ik vroeg of het dan onze schuld was, keek ze ons stilzwijgend aan en reageerde ze met 'dat weet ik niet'. Toen ik om de manager vroeg bleek de vrouwelijke collega de manager te zijn. Een excuses werd niet aangeboden. Nadat ik mijn gegevens had ingevuld vroeg ik om haar naam maar deze wilde zij niet geven.
Wij vertelden haar dat we ontevreden waren over de manier waarop we werden behandeld. Daar werd niet op gereageerd. Wij hebben het artikel uiteindelijk niet gekocht.
Ik had een heel vervelend gevoel bij dit gebeuren, en ben tot nog toe niet zo behandeld in een winkel. Ik zal mijn vrienden afraden om hier te komen.

Ik zou het fijn vinden als er een excuus komt van de filiaalmanager. Het motto 'de klant is koning' is hier ver te zoeken.

Wij vinden dat The Sting hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over The Sting?