Klacht The warranty group europe nederland: arbeidsongeschikheid

Klachtnummer
# 51418
Gebruiker
HVERHIJDEN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een lening bij primeline, met daarbij een aanvullende verzekering tegen arbeidsongeschiktheid lopen. Ik ben echter sinds 1 februari 2014 volledig arbeidsongeschikt. Ik heb vorig jaar al een beroep gedaan op de verzekering. Ik kreeg toen te horen dat ik binnen een jaar na aanvang arbeidsongeschiktheid een melding had moeten maken. Ik was toen echter twee maanden te laat. Nou heb ik een nieuwe aanvraag ingediend echter voor mijn volledige arbeidsongeschiktheid ivm wia uitkering. OOk deze aanvraag is afgewezen. Volgens mij is dit een volledig nieuwe situatie. Ook hier beroep men zicht erop dat ik binnen een jaar na aanvang van ziekte ik me had moeten melden. Ik vind dat volledig ontoelaatbaar en niet terecht. Ik kan toch niet binnen een jaar melden dat ik vollledig arbeidsongeschikt verklaard wordt. Dat weet je pas na twee jaar.
mijn polisnummer is 72271201 / 100158170, het eerste dossier is 48856, brief van 12 april 2013. Tweede dossier is 51730 brief van 17 februari 2014.

De oplossing

Ik verwacht dat men nou na mijn volledige arbeidsongeschiktheid mijn claim erkend en de betalingen overneemt. Waar betaal ik voor. Je moet je melden als je ze niet nodig hebt. Nou heb ik ze nodig en zijn ze niet thuis. Ik betaal keurig op tijd mijn premie. Ik vind dat ik nou in mijn recht ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The warranty group europe nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The warranty group europe nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen