Klacht The Waxing Company: Annuleren na afgesproken aanvangstijd

Tessie

3 december had ik een afspraak staan om 11.00 voor een behandeling. Na 2 keer hieraan herrinert te zijn door het bedrijf ging ik ervan uit dat alles goed zou komen. Dus was ik om 10.45 aanwezig. Om 11.05 werd mij meegedeeld dat ik weer kon vertrekken. Diegene die mij zou behandelen was vertraagd, en had na mij nog andere clienten. Verder werd er ook geen oplossing aangeboden. Ik heb hierop zelf maar het initiatief gepakt en het hoofdkantoor gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan, uiteindelijk te woord gestaan, en kon ik een afspraak maken voor 3 uur later. Dit leek mij de handigste oplossing. Er werd mij toen ook verzekerd dat er zou worden gezocht naar een compensatie. In de algemene voorwaarden van dit bedrijf staat dat als ik me niet minimaal 24 uur van tevoren afmeld, ik de volledige behandeling dien te betalen. Dezelfde voorwaarden geven het bedrijf hiervoor 12 uur. Ondertussen 4 keer gemaild en gebeld zonder reactie/succes.

Het liefst gewoon dezelfde soort compensatie als wanneer de rollen waren omgedraaid, de behandleing vergoed. Evt in de vorm van een waardecheck voor de volgende keer.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.