Klacht The White Smile Company: Onterechte betalingsherrinering

Klachtnummer
# 83142
Gebruiker
ngiousoufoglou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg van white smile een tweede pakket thuis gestuurd deze wilde ik niet heb ik terug gestuurd en toen een mail gehad dat ze het pakket binnen hadden en dat ik uit het bestand gehaald was. Nu krijg ik e-mails met betalingsherrinering van ze. Heb ik over gebeld en nu zeggen ze dus dat ze het pakket niet hebben gehad.

De oplossing

Ik ga niet voor iets betalen wat ik terug gestuurd heb. En zou dan ook graag ECHT uit het bestand verwijderd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The White Smile Company hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over The White Smile Company?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen