Klacht The Window Shop: Onjuiste en onvolledige producten geleveerd. De winkel geweigerd te corrigeren en compleet te maken

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 516652
Gebruiker
Sirjack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

The Window Shop ontvangt alle kosten (€1.500) van ons bestelling van Gordijnen. Hij heeft verkeerde en incomplete product bezorgd.

Ik probeerde te veel keren contact op te nemen maar meneer Ali zegt krijg ik geen complete van mijn bestelling!

Naam: The Window Shop
Telefoon: [tekst verwijder door moderator]
Adres: Haagse Markt, Den Haag


De oplossing

Wij willen graag binnen 1 dag onze juist en compleet besteling met de bestelbon/factuur ontvangen!

We willen ook de vergoeding voor schending van onze klantenrechten omdat The Window Shop zei: "Ik krijg nooit mijn volledige bestelling en ook de bon/factuur."

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat The Window Shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sirjack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik will graag een jourishch bericht naar de zaak sturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over The Window Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen