Klacht Theater haarlem: reserveringskosten bij kaartkoop via internet

Anoniem

Ik heb via internet kaartjes gekocht bij Theater Haarlem. Daarbij moest ik bovenop de aankoopprijs van 27,50 € ook nog 2 € reserveringskosten betalen. Ik vraag me af wat ik terugkrijg voor die reserveringskosten, wat voor diensten mij daarvoor verleend worden? Volgens mij is het een verkapte prijsverhoging. Bij mijn bestelling kwam geen medewerker te pas, alles was geautomatiseerd. Ook de kaartjes heb ik zelf uitgeprint. Ik zou denken dat het voor een theater alleen maar prettig is als er op die manier gekocht wordt, het kost ze geen moeite of tijd, en bovendien lijkt het me dat een theater maar wat graag van te voren alle kaartjes verkocht wil hebben, en dan ook nog zo moeiteloos via internet. En deze klacht geldt niet alleen voor Theater Haarlem, maar voor alle theaters en bioscopen. Het lijkt mij eerlijker als bij bioscopen en theaters net als bij vliegmaatschappijen tegenwoordig alle kosten in de ticketprijs inbegrepen zijn.

Wij vinden dat Theater haarlem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Theater haarlem?