Klacht Theaterhotel Almelo: Vies en lang wachten

sad Niet opgelost
H.C. de Bondt

Nu ik dit schrijf zit ik in mijn hotelkamer 520. Gedateerd en de badkamer laat te wensen over. Met vieze vlekken, ranzig gewoon. Ik heb nog meer foto's als het moet. Net 29.02 minuten aan de telefoon gezeten om de receptie aan de lijn te krijgen voor badjassen, omdat we een jacuzzi hebben op balkon. Dus ik kan kiezen of met mijn blote kont over balkon, of met een handdoekje of waarschijnlijk nog meer wortel schieten voordat de badjassen gebracht worden. En hier betaal je dan 175 euro voor per nacht. Ik kan de receptie wel weer bellen hoe vies de badkamer is, maar ook dan moet ik weer weet ik hoelang wachten. Dit maakt het er allemaal niet leuker op. Het liefst ga ik naar huis en wil ik mijn geld terug.

Compensatie voor dit alles. Voor een 4 sterren hotel verwacht je wel het een en ander en niet dit. Kamer op de 4e verdieping was vorig jaar super.

Theaterhotel Almelo is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Opgelost met receptie.

H.C. de Bondt
Uiteindelijke oplossing Compensatie gehad, maar er zou ook schoongemaakt worden, niemand meer gezien en de vlekken zitten nog op de tegels etc. Badjas bleef er ook maar bij 1, want er was niets meer.